17 grudnia 2013

Kolejny stosik


Kolejny stosik do recenzji. Zapowiada się ciekawie. Zimowe wieczory zapowiadają się świetnie. Ze wstępnego przejrzenia książek, każda z nich ma w sobie coś interesującego. Są w nich interesujące tematy, które mogą rozszerzyć postrzeganie rzeczywistości, uzupełnić dotychczasową wiedzę lub przekazać nowe informacje. Szczególnie jestem zainteresowana "Holograficznym Wszechświatem" , "Terapią Czakr" , "Kwantowym Uzdrawianiem"  ale i pozycja "Twoi Duchowi Przewodnicy" zapowiada się ciekawie. "Cuda Archanioła Gabriela" - wydanie cudne, na kredowym papierze, pełne koloru. Zobaczymy jak wnętrze wypadnie na tle pięknej oprawy graficznej...

Zacznę od opracowania na temat soli. Dużo złego można o niej ułyszeć, więc mam nadzieję, że książka pokaże jej dobre strony.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty