01 kwietnia 2024

MARZEC, MARZEC I PO MARCU...


Marzec wprowadził nas w wiosenne klimaty. To miesiąc, który bardzo lubię, gdyż jest granicą między zimą i wiosną, która przyszła wraz ze świętem Beltaine zwanym w wierze naszych przodków Jarymi Godami. Wokół jest coraz więcej zieleni, kwiatów, zapachów, motyli, owadów i przede wszystkim słońca. To także czas na czytanie książek na powietrzu, gdyż wówczas czyta się najlepiej.

Z prezentowanego zestawu książek  w miesiącu marcu udało mi się przeczytać wszystkie, a nawet więcej, bo dotarły do mnie jeszcze kolejne nowości. W sumie mam za sobą 16 marcowych historii, ale recenzji napisałam 13, więc wkrótce w kwietniu uzupełnię opinię o tych, których nie zdążyłam Wam przedstawić. Na zdjęciu widać 15 tytułów, gdyż jedną powieść miałam w wersji elektronicznej, a była to książka "Klucz do Helheimu" Linki do recenzji TUTAJ 

Wśród przeczytanych książek znalazł się  poradniki: "Słowa wdzięczności" i "Znaki miłości". ale też kryminały, romanse i obyczajówki. Trudno mi wyróżnić którąś z nich, gdyż każda miała w sobie coś interesującego. Bardzo podobała mi się opowieść zawarta w "The Deal. Układ", ale też "Sześć powodów by umrzeć”, oraz "So close" i zwieńczenie sagi nadmorskiej "Kobieta w słońcu". Pozostałe także wciągnęły mnie w swoją historię, wiec marzec, pod względem czytelniczym uważam za udany, podobnie jak pod względem prywatnym. 

PRZECZYTANE NIEZRECENZOWANE


CZEKAJĄ NA SWOJĄ KOLEJ DO PRZECZYTANIA


Marzec to także kilka tytułów, które trafiły do mnie z serwisu granice.pl, gdzie za zebrane punkty wybrałam kilka książek:






8 komentarzy:

  1. Wspaniały czytelniczy czas za tobą kochana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ile książek udało ci się przeczytać. Wielkie wielkie brawa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, przegapiłam dostawę na granice.pl a mam tam sporo punktów

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego zaczytania, pozdrawiam, Jardian .

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo udało Ci się przeczytać. Życzę udanego kwietnie i miłej lektury. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazbierało mi się trochę zaległości w czytaniu. Pozdrawiam wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ileż przeczytałaś, szczerze podziwiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wyniku a także regularnego pisania recenzji. Ja mam problem z nauczeniem się tej regularności.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty