19 kwietnia 2024

"Światło i mrok" Tom I - zapowiedź premiery

  24 kwietnia 2024r

premiera fascynującej książki pt.: 

"How does it feel?" 

napisanej przez Jeneane O'riley - autorkę zagadkowych, mrocznych i romantycznych książek fantasy. 

A już dzisiaj jest na mojej czytelniczej półce!


ELEKTRYZUJĄCE ELFICKIE FANTASY

Zakazana obsesja. 

Lojalność wobec rodziny. 

Trzy śmiertelne wyzwania. 

Mroczne, namiętne romantasy z wątkiem enemies to lovers.

Książka idealna dla fanów twórczości Holly Black i Sarah J. Maas.

Miłość od nienawiści dzieli jeden krok. W świecie okrutnych elfów nie ma miejsca na sentymenty, a każdy błąd może kosztować życie. A co, jeśli między śmiertelnymi wrogami pojawi się niechciane uczucie, nad którym nie sposób zapanować?


Człowiek

Kiedy rozpoczynałam swój projekt badawczy, nie sądziłam, że wyprawa do lasu skończy się w ramionach… księcia elfów. Niezwykle przystojnego i bardzo niebezpiecznego księcia elfów, który jest przekonany, że przybyłam ze świata ludzi, bo go zabić. Zdeterminowany, by się mnie pozbyć, jednocześnie pozbywając się dziwnej obsesji, którą ma na moim punkcie – postanawia poddać mnie trzem śmiertelnym próbom. Jeśli przeżyję, odzyskam wolność.

Ale jeśli nie...

Książę elfów

Nigdy nie czułem niczego poza nienawiścią i wstrętem. Dopóki nie spotkałem jej – nikczemnej, ludzkiej zabójczyni. Jest pasożytem, który bezlitośnie wczepił się w mój umysł i nie pozwala mi się uwolnić.

Marzę o tym, by dotknąć jej gładkiej skóry. Ale nie mogę sobie na to pozwolić.

Królowie z mojej krainy woleliby spłonąć niż dotknąć człowieka.

A ja boję się, że jeśli wkrótce jej nie zniszczę, to ona zniszczy mnie.


Callie Peterson jest biolożką, specjalistką od ciem. W czasie poszukiwań rzadkiej odmiany grzybów natyka się na portal prowadzący do krainy Mrocznych Elfów i wpada prosto w ramiona księcia groźnego, niezrównoważonego i oszałamiająco przystojnego. Władca bierze ją za najemną zabójczynię i wtrąca do więzienia.

Mednax do tej pory nie czuł niczego poza nienawiścią, aż do tej chwili. Jest przekonany, że Callie pojawiła się, by go zgładzić. Mimowolnie jednak ulega fascynacji i myśl o niej nie daje mu spokoju. Członkowie jego rodu woleliby raczej sczeznąć, niż dotknąć człowieka, ale on marzy tylko o tym, by poczuć pod palcami skórę Callie.

ZAKAZANA OBSESJA.
TRZY ŚMIERTELNIE NIEBEZPIECZNE WYZWANIA
JEŚLI CALLIE PRZEŻYJE,ODZYSKA WOLNOŚĆ.
CZY JĄ ODZYSKA?

O TYM W KSIĄŻCE 
KTÓRA W KSIĘGARNIACH DOSTĘPNA BĘDZIE OD 
24.04.2024r.



6 komentarzy:

  1. Lubię takie książki. Pozdrawiam Mirko, Jarek - Jardian .

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno wielu czytelników czeka na premierę tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa zapowiedź :) W takim bądź razie czekamy na premierę, tytuł brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Unikam romantasy, więc tym razem nie skorzystam z polecajki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiedź zachęciła mnie do lektury tej książki. Jestem jak najbardziej na tak.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty