02 sierpnia 2017

"Taniec z motylami" pod moim patronatem!


Ogromnie się cieszę z objęcia patronatem książki pt. "Taniec z Motylami" napisanej przez Annę Wysocką-Kalkowską i wydanej przez Wydawnictwo Psychoskok.



Premiera: 8 września 2017 r.

Redaktor prowadząca: Renata Grześkowiak
Korekta: Bożena i Janusz Sigismundowie
Projekt okładki: Jakub Kleczkowski
Ilustracje na okładce: Wiktoria Benke
Skład: Jacek Antoniewski

Anna Wysocka -Kalkowska jest autorką dwóch książek: „Kiedy wiosna nie nadchodzi”, która jest  jej debiutanckim dziełem oraz   „Moje życie bez ciebie”.    Tak pisze o sobie:

"Każdego dnia rano spoglądając na świat budzi się we mnie taki niewymowny lęk przed tym, ze nie zdążę opisać tego, co widzę przez okno, że pogubię zdania, które właśnie układam w głowie. Od wielu lat z niewymowną przyjemnością opisuję więc wszystko co mnie otacza"


 "Taniec z motylami" zapowiada się ciekawie już od pierwszych akapitów.


2 komentarze:

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty