02 września 2016

Nowość od Roberta Noble

Dziś dotarła do mnie książka Roberta Noble "OOBE. Ścieżka Serca". Dzięki uprzejmowści autora będę mogła poznać jego najnowsze dzieło. Miałam jużżokazję poznać jego twórczość. W 2014 roku ukazała się książka "OOBE. Drugie życie poza ciałem.". Najnowsza wygląda interesujaco. 

Na swojej stronie www.instytutnoble.pl napisał:

"W książce OOBE ŚCIEŻKA SERCA zawarłem opis swojej własnej historii. Historia ta jest oparta na faktach związanych bezpośrednio z moimi doświadczeniami poza ciałem, jak również innymi doświadczeniami wpływającymi na rozwój mojej świadomości. Opisałem kluczowe według mnie wątki związane z moimi poszukiwaniami w OBE starając się przekazać czytelnikowi „jak to było”. Tytułowa Ścieżka Serca to droga jaką podążam w swoim życiu…"



7 komentarzy:

  1. Ja choruję na serce, wiec taka książka jak najbardziej wpisuję się w mój gust. Czeka niecierpliwie na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to typowa książka o leczeniu serca pod kątem medycznym lecz raczej duchowym ale takie uzdrawianie ma ogromny wpływ na stan fizyczny. :)Szczegóły wkrótce :)

      Usuń
  2. Ja zacząłem czytać od strony 177 szukałem odpowiedzi i je znalazłem. Czytam teraz od początku, wciąga jak skończę dam znać. Pozdrawiam Andrzej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam poprzednią książkę pana Roberta o OOBE dlatego ta najnowsza róznież mnie zaciekawiła. Gdy przeczytam, opiszę ją na moim blogu. Również pozdrawiam i ciekawa jestem pańskiej opinii. :)

      Usuń
  3. ja już ją mam, przeczytałam. Robert zaskoczył mnie, bo spodziewałam się że będzie to książka relacjonująca wyłącznie podróże w oobe. Owszem, są, są nawet podróże do świata Nieorganicznych, miejsca zupełnie dla mnie obcego i na razie niezrozumiałego. Ale może kiedyś i ja .. tam zajrzę...
    Ale jest też niespodzianka, jest obszerna relacja z podróży do wnętrza, z babcią Ayahuascą. Chwilami krew mrożąca w żyłach, trzeba mieć mocne nerwy żeby ją przeczytać, a cóż dopiero przeżyć na własnej skórze! Podziwiam za odwagę i... chyba już wolę nie sprawdzać co drzemie na dnie mojej duszy.
    nie zamierzam tu zdradzać wszystkich tajemnic, sami przeczytajcie :) ja polecam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Już przeczytałem całą książkę, moje pierwsze skojarzenie "OOBE ścieżka Roberta" tak bym nazwał zawartość. Droga osiągania, świadomych snów i podróży astralnych nie jest łatwa, czego dowodem jest, relacja Roberta z jego doświadczeń. Każdy zaczynając swoja przygodę ze snami i OOBE powinien wiedzieć ile wytrwałości trzeba, aby osiągnąć sukces, dlatego, jest to ważna publikacja, z którą, każdy podróżnik powinien się zapoznać. Teraz wiem, że nie tylko techniki, ale głęboka wewnętrzna determinacja, jest kluczem do sukcesu. Każdy z nas ma inną drogę, ale na pewno cześć z nas ma podobną, jak autor, więc szukajcie swojej Ścieżki Serca, ucząc się na jego doświadczeniach, które na pewno pomogą w indywidualnej drodze. Aho

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję Wam za podzielenie się swoimi wrażeniami :) Ja jeszcze czytam - w wolnym czasie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Jeżeli jakiś komentarz jest niewidoczny, to proszę o chwilę cierpliwości. System bloggera wrzuca niektóre z nich do akceptacji, chociaż tego nie wymagam.

Wpisy o charakterze spamu oraz reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty