30 lipca 2019

Kolejna nowość na mojej półce

Dziś dotarła do mnie piękna książka "Tajemnica  Życia Zawarta w Dacie Urodzenia" .Jej autorka, Aleksandra Jakubowska przekazuje w niej informacje jakie możemy wyczytać w dacie urodzenia, imieniu i nazwisku. Poniżej krótka notka ze strony tajemnicazycia.pl a tutaj moja recenzja. 



Dzięki tej książce POZNAMY PODSTAWY NUMEROLOGII. Krok po kroku, na licznych przykładach nauczymy się dokonywać obliczeń i interpretacji:

Drogi Życia
Klucza Wcielenia
Cykli Życia
Punktów Zwrotnych
Wyzwań
Roku Numerologicznego
Roku, Miesiąca i Dnia Osobistego
Liczby Duszy
Liczby Realizacji
Liczby Celów
Esencji
Tranzytów rocznych

DZIĘKI INTERPRETACJOM ZAWARTYM W KSIĄŻCE
  • Odnajdziemy cele życia
  • Określimy rodzaj doświadczeń, które prowadzą do ich spełnienia
  • Uświadomimy sobie nasze mocne strony
  • Poznamy predyspozycje zawodowe
  • Skonfrontujemy się z wyzwaniami, jakie niesie życie
  • Zrozumiemy, czemu służą powtarzające się wydarzenia
  • Odczytamy, wzmocnieniu jakich cech służą relacje z rodzicami i innymi bliskimi osobami
  • Zyskamy świadomość zachodzących w nas zmian
ZDOBĘDZIEMY WIEDZĘ Z DZIEDZINY ASTROLOGII
POSZERZYMY NASZĄ WIEDZĘ O ELEMENTY ASTROLOGII WEDYJSKIEJ

źr. zdjęcia: tajemnicazycia.pl
KSIĄŻKA włącza elementy Astrologii Wedyjskiej. Unikalną wartość do Numerologii wnosi dzięki połączeniu energii liter z korespondującymi z nimi nakszatrami Dzięki temu, zdobywamy wiedzę, jakie tematy będą stanowiły główny wątek kolejnych lat naszego życia

Autorka prezentuje nowatorski system obliczeń płynący z połączenia imion i nazwisk z energią roku

Książka służy jako podręcznik ze względu na mnogość przykładów i przejrzystość obliczeń wykonywanych krok po kroku.

[moja recenzja]

3 komentarze:

  1. Chyba nie dla mnie, ale wiem komu polecić ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odnalezienie w sobie mocnych stron jest na pewno interesującym aspektem tej publikacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przemawiają do mnie tego rodzaju publikacje. 😊

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty