10 lipca 2014

Wakacyjne lektury


Wakacje mam zapewnione pod znakiem książki. Nowa partia z Wydawnictwa "Studio Astropsychologii" to mnóstwo wiedzy i czytania. Wszystkie są ciekawe i ładnie wydane. Ciesza oko, zwłaszcza album "Podlasie z lotu ptaka""Jadalne rośliny dziko rosnące", czy "8 kroków do pozbycia się bólu pleców", które zaskoczyły mnie swoim pięknym wydaniem. Cieszy mnie też kolejne wydanie o moich ukochanych runach pt. "Wykorzystanie potęgi run dla zdrowia, miłości i fortuny" a takze kilka pozycji z wydawnictwa Vital, dotyczące zdrowia i naszego sposobu odżywiania się: "Opukiwanie meridianów""Księga zdrowia mózgu", "Magnez dla zdrowia",  "Chemia w pożywieniu" - temat, który mnie bardzo interesuje. To tylko niektóre z propozycji. Zacznę od bliskich memu sercu run i wkrótce napiszę swoje wrażenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty