14 marca 2023

10 lat minęło...

źr. zdjęcia: mypmp.net

Czas tak szybko biegnie, że nie zauważyłam, jak minęła data 4 marca 2023 r. To dla mnie data szczególna, bo właśnie tego  dnia minęło 10 lat istnienia tego bloga. Wcześniej prowadziłam stronę Wewnętrzne Światło, gdzie umieszczałam moje pierwsze teksty. Niektóre z nich zamieściłam też na tym blogu. ale rok później odkryłam Bloggera i od tamtej pory możecie poznać moje opinie o książkach właśnie na Oazie Recenzji.

Przez 10 lat powstało mnóstwo tekstów, bo aż 1329 i to jeszcze nie koniec, bo na moich półkach pojawiają się wciąż nowe książki, o których chcę Wam opowiedzieć.

Moja pierwsza recenzja na tym blogu pojawiła się 4 marca 2013  roku i były w niej moje wrażenia po przeczytaniu książki "Inteligencja serca". Na początku był to blog poświęcony jedynie książkom Wydawnictwa Studio Astropsychologii, potem dołączyło wydawnictwo Illuminatio, a od 2016 roku stopniowo zaczęły pojawiać recenzje książek beletrystycznych. I tak mój blog rozbudował się i wzbogacił o różnorodność gatunków literackich i poradnikowych. 

Ogromną motywacją dla mnie są odwiedziny osób kochających książki, czyli wszystkich miłośników bloga, którzy chętnie czytają to, co napiszę. Wasze komentarze są dla mnie zachętą, by cały czas prowadzić Oazę Recenzji, dlatego w tym miejscu pragnę podziękować każdemu, kto pozostawia ślad pod moimi postami. 😊



7 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego. Przyjemnego dalszego blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie tak zacnej rocznicy i życzę jeszcze wielu kolejnych pełnych satysfakcji z promowania czytelnictwa. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Mirko, dalszych owocnych lat :-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie! Jestem z Tobą od lat Mirko i tak zostanie. Uwielbiam czytać Twoje dopieszczone teksty. Życzę dużo motywacji do dalszego prowadzenia bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! piękny staż Mireczko! serdecznie gratuluję, bardzo lubię zaglądać do Ciebie i czytać Twoje recenzje książek:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty