19 lutego 2020

Rozplatając warkocz papuszy - dziś premiera!


Już od dziś w księgarniach przejmująca opowieść o życiu pt.: "Rozplatając warkocz papuszy". Gdy po raz pierwszy zobaczyłam ten tytuł, nie wiedziałam czego mogę spodziewać się po fabule. Wraz z otworzeniem pierwszej strony, coraz bardziej byłam zaintrygowana historią stworzoną przez pana Leszka Mieszczaka. Kilka dni temu mogłam wziąć do ręki papierową wersję powieści i muszę przyznać, że ten moment był dla mnie niezwykły. Okładka, którą widziałam na ekranie komputera, w rzeczywistości jest jeszcze wyrazista, wymowna i piękna. 

źr. psychoskok.pl



W mojej przedpremierowej recenzji napisałam, że:

To powieść o podróży do wnętrza siebie, odkrywaniu swoich mocnych stron, słabości i drogi przeznaczenia. Pozostawia po sobie chwile zadumy. Skłania do zatrzymania się, by przyjrzeć się własnemu Istnieniu i zastanowić się czym dla każdego jest życie i co jest w nim ważne. Pokazuje, że życie każdego z nas jest jak droga, na którą wkraczamy z chwilą narodzin. Podążamy przez jej kolejne etapy, kierując się własnymi wyborami ale czasami to los ukierunkowuje nasze działania. Zwłaszcza, gdy to przeszłość puka do naszych drzwi, pragnąc pokazać nam dokąd mamy iść. 

Zobacz zwiastun:



3 komentarze:

  1. Jestem zainteresowana przeczytaniem tej książki. Mam ją na liście.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zainteresowała mnie, przeczytam z przyjemnością, dopisuję do listy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Jeżeli jakiś komentarz jest niewidoczny, to proszę o chwilę cierpliwości. System bloggera wrzuca niektóre z nich do akceptacji, chociaż tego nie wymagam.

Wpisy o charakterze spamu oraz reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty