02 lutego 2024

Jaki był styczeń i co będzie czytane w lutym?

Styczeń minął mi bardzo szybko, a czas spędzany w ciągu pierwszych tygodni tego roku wypełniały mi w dużej części książki. Nie wszystkie udało mi się przeczytać i zrecenzować do tej pory, więc z pewnością luty będzie czasem uzupełniania tych zaległości. Pokusiłam się o krótkie podsumowanie:

Styczeń - jaki był?

To był bardzo udany miesiąc pod względem czytelniczym, ale też w pojęciu ogólnym, rok zaczął się pozytywnie. Mam za sobą kilkanaście ciekawych powieści, tak jak to widać powyżej. Napisałam i opublikowałam 22 recenzje, ale na swoją kolej czekają książki, które są już przeczytane, lecz moje zdanie na ich temat ukaże się w lutym.  

Styczeń zamknęłam książką "Flame Moon", która mnie nie zawiodła.

ale też było kilka niespodzianek, a wśród nich powieść "A jednak", która okazała się miłą czytelniczą niespodzianką, podobnie jak a książka "Jej tajemnice", która też bardzo przypadła mi do serc

Książka, którą można czytać bez względu na porę roku to "Cicha noc"


Trudno mi wybrać jedną ulubioną książkę ze styczniowego stosiku, gdyż każda z nich miała w sobie coś niezwykłego, pasjonującego, ujmującego za serce, ale gdybym miała wybrać, to byłaby to książka "Pod skrzydłami żurawi"


A na półce już czekają kolejne ciekawe tytuły, które dotarły do mnie w ciągu ostatniego tygodnia. Oto one:



7 komentarzy:

  1. Zacny stosik czeka na Ciebie. Miłej lektury Mirko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam z niecierpliwością na twoje kolejne recenzje

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezły zbiór. Zaczytanego i miłego lutego! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tu Jardian Mirko, gratulacje i pozdrowienia :-))) .

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tak dobrego miesiąca Mirko. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego zaczytania życzę ❤️

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty