07 listopada 2017

Miła niespodzianka!


Kilka miesięcy temu miałam przyjemność recenzować książkę pt.: "Dolina Mgieł. Droga Wojownika."  W sprzedaży dostępna jest tylko wersja elektroniczna, dlatego niezmiernie ucieszyłam się, gdy otrzymałam ją od autora w formie papierowej.

Gdy otworzyłam pierwszą stronę, ukazała się piękna dedykacja z podziękowaniem za recenzję. To wspaniałe uczucie, gdy doceniana jest praca, którą się wykonuje. :)

Powieść była dla mnie pięknym przeżyciem, co znalazło swoje odbicie w recenzji. Mam nadzieję, że urzeknie ona także innych czytelników. 

Bardzo dziękuję R.D. Carpenterowi za miłą niespodziankę i uznanie :)






2 komentarze:

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty