07 października 2023

"Tajemnica punktu scalającego" - zapowiedź recenzencka

 Premiera 1 listopada 2023 r.


Robert Noble zaprasza nas w kolejną duchową podróż z Nagualem Julianem, którego przedstawił nam w książce o tym Czarowniku. To doskonałe uzupełnienie duchowej podróży z niezwykłym czarownikiem, o którym Robert Noble napisał w książce pt. "Nagual Julian". Miałam przyjemność gościć Roberta i Eos Chris w naszej MIRÓWCE. Wkrótce opowiem Wam o najnowszej książce Roberta Noble, bo ta książka od dziś znalazła miejsce na mojej półce.

Na swojej stronie instytutnoble Robert Noble napisał:

Książka „OOBE. Tajemnica punktu scalającego„, nazywana przeze mnie w skrócie „Tajemnicą”, będzie opisywała moje trudy w zdobywaniu umiejętności jaką posiadać musi każdy czarownik. Trudy te obejmują pracę nad własnymi słabościami umysłowymi i przekraczaniu barier, które rządziły moim życiem.
 
Dzięki swojej ogromnej determinacji i nadludzkiemu wysiłkowi, mogłem pod przewodnictwem Naguala Juliana, krok po kroku zwiększać swój zasób energii, zdobywając Moc, uwalniając się od ograniczeń by ostatecznie doświadczać przemieszczania punktu scalającego. Te manewry wiążą się z odmiennymi stanami świadomości oraz dostępem do percepcji wykraczającej poza znaną nam wszystkim rzeczywistość.
 
Posiadając szersze spektrum doświadczenia, zdecydowanie możemy poprawić jakość życia tu i teraz. Gratyfikacją nie jest zdobycie tego co sobie wyobrażamy. Proces ten sprawia, że stajemy się bardziej świadomi a przez to bardziej żywi niż do tej pory. To największy Skarb jaki można odkryć.


6 komentarzy:

  1. Na pewno wiele osób zainteresuje się tą propozycją.

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie też ta książka już leci. Udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety, raczej nie dla mnie ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka wydaje się ciekawa, ale niestety nie trafia w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze się waham czy spodobałaby mi się ta książka, ale warto dać jej szansę.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty