13 lipca 2021

"Miasteczko Pomroka" na mojej półce


18 czerwca 2021 roku w wydawnictwie Psychokok miała swoją premierę najnowsza książka pana Krzysztofa Piotra Łabendy "Miasteczko Pomroka", której Oaza Recenzji ma przyjemność patronować medialnie. To dla mnie ogromne wyróżnienie, gdyż powieści pana Łabendy mają szczególny klimat i czyta się je z ciekawością. Nie inaczej było z "Miasteczkiem Pomroka". Miałam okazję ją przeczytać przed premierą jeszcze w wersji elektronicznej i już wówczas byłam pod wrażeniem stworzonej historii. 


Kilka dni temu powieść "Miasteczko Pomroka" dotarła do mnie wersji papierowej i po raz kolejny byłam pod wrażeniem tym razem ze względu na jakość jej wydania. Przede wszystkim książka została oprawiona w twardą okładkę, której grafika przyciąga wzrok swoją delikatnością. Bardzo pozytywnym zabiegiem wydawniczym było zastosowanie zszywanych brzegów, co razem z okładką stanowi elegancki efekt końcowy i wizualny. Treść powieści została wydrukowana na białym, gładkim papierze, wyraźną czcionką i delikatnymi graficznymi elementami powtarzającymi się na każdej stronie. 


W mojej patronackiej recenzji napisałam, że: 

Pan Krzysztof Łabenda po raz kolejny pokazał, że potrafi nie tylko pięknie opowiadać o miłości, ale skutecznie wzbudzać ekscytujące odczucia i wywoływać dreszczyk emocji. Zaczynając czytać jego najnowszą powieść, nie spodziewałam się, że całkowicie w niej przepadnę, nie mogąc się od niej oderwać. 

Umiejętnie buduje napięcie, zwodząc fałszywymi tropami, klucząc między faktami i dostarczając sporej dawki adrenaliny. Z rozdziału na rozdział robi się coraz bardziej niebezpiecznie, tajemniczo i intrygująco, mimo że obserwujemy akcję z różnych stron, także porwanej dziewczyny. Mimo to skutecznie jest ukrywana tożsamość i wygląd mordercy, ale też motyw tego, co robi. 

Zapraszam Was zatem do poznania specyficznej atmosfery "Miasteczka Pomroka", które  skrywa wiele tajemnic. 

Cała recenzja TUTAJ






3 komentarze:

  1. Gratuluję serdecznie. Planuję poznawać tę historię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chętnie zapoznam się z historią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że to literackie miasteczko mnie bardzo mocno intryguje.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty