23 maja 2023

"Intrygi i namiętności" Tom II "Pojedynek" - zapowiedź


Już 25 maja 2023 r. premierę będzie miała druga część sagi "Intrygi i namiętności" pod tytułem "Pojedynek". W styczniu tego roku poznaliśmy pierwszą odsłonę, która zabrała nas w lata 90. XIX wieku. Moja recenzja TUTAJ.

Dziś na moją półkę trafił drugi tom serii, w której Henryk i Emilia Długopolscy jadą w podróż poślubną do Wiednia. Świeżo poślubieni, a już skłóceni małżonkowie zostają sami ze sobą, a może naprzeciwko siebie – jak w pojedynku. Kto zwycięży?Ich ojcowie, hrabia Alfred Długopolski oraz bankier Leon Złotkiewicz, uważają, że to małżeństwo powinno być udane – wszak Henryk jest przystojny i czarujący, a Emilia zakochała się w nim od pierwszego wejrzenia. Co zatem może pójść nie tak?

A jednak wszystko idzie nie tak. Wkrótce Emilia dowiaduje się o powodach ślubu, a także odkrywa najgorsze wady swego małżonka.

Młody arystokrata toczy walkę z nałogami, a także z własnym sumieniem i honorem.

Emilia zaś musi dokonać wyboru pomiędzy powrotem do złotej klatki rodzicielskiego domu a białym małżeństwem. Pojawiają się też inne możliwości. Czy z nich skorzysta?

Ojciec Emilii wciąż marzy, że wychowa Henryka na swojego następcę.

Czy mu się uda?

Drugi po „Mezaliansie” tom porywającej sagi z cyklu „Intrygi i namiętności”.

WKRÓTCE MOJA RECENZJA!

4 komentarze:

  1. Czekam na Twoją recenzję kochana. Jeszcze nie czytałam pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla fanów tej historii to na pewno pozycja obowiązkowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam więc na recenzję Mirko, pozdrawiam Jarek - Jardian.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też czekam na recenzję. Zapowiada się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty