10 maja 2019

Nowości majowe na mojej półce!


Dziś dotarły do mnie trzy nowości z Wydawnictwa Psychoskok, które miały swoją premierę w kwietniu. Każda reprezentuje inny gatunek literacki i zapowiada się ciekawie. Poniżej zamieszczam krótkie notki redakcyjne a obok nich znajdują się linki do moich recenzji.

"Psychologia Psa" to propozycja przede wszystkim dla lekarzy weterynarzy oraz behawiorystów, ale nie tylko. Każdy, kto choć trochę pasjonuje się tymi wiernymi stworzeniami, ma okazję zgłębić swoją wiedzę w tym zakresie i bardziej uczulić na pewne sytuacje związane z pupilem. 

Zwierzęta to nasi młodsi bracia. Na ogół ludzie, którzy lepiej traktują zwierzęta, lepiej też odnoszą się do samych siebie. Dlatego właśnie jest to o tyle ważne, żeby lepiej poznawać owych braci mniejszych – uczymy się wtedy większej empatii i skupienia na potrzebach drugiej istoty. [moja recenzja]

"Tańcz ze Mną Tango" to książka, która ukazuje prawdziwe wartości w życiu człowieka – można je tutaj odnaleźć, jeśli tylko dokładnie zagłębimy się w losy bohaterów. Co może być tą wartością? Tym, dla czego warto podróżować w czasie i cofać się do własnych wspomnień? Na to pytanie każdy Czytelnik z pewnością odpowie sobie sam, aczkolwiek niejeden z nich może tu znaleźć wskazówki, co do tego, jak wykorzystać rzeczywistość i tę linię czasu, w której żyjemy, aby być szczęśliwszym już teraz. [moja recenzja]

W powieści "Czwarty Pokój" znajdziemy całe mnóstwo niebezpieczeństw, przyjaźń, skomplikowane małżeńskie relacje, odzyskaną przyjaźń z dzieciństwa, mroczną tajemnicę tragicznej śmierci oraz ofiary strzały Amora…

To tylko kilka wątków, jakie zaczają się na czytelnika za sprawą Moniki B. Janowskiej, autorki powieści lekkich, łatwych i przyjemnych czasem z kryminalną, czasem z romansową, a czasem z historyczną nutą… [moja recenzja]


2 komentarze:

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty