03 maja 2019

"Astrologia księżycowa" na mojej półce


Kolejna nowość w mojej domowej biblioteczce - "Astrologia księżycowa" z Wydawnictwa Kobiecego.  To propozycja dla miłośników tej dziedziny wiedzy, a więc także dla mnie. Poniżej krótka notatka na podstawie opisu z obwoluty książki a tutaj moja recenzja

"Czy wiesz, że z położenia księżyca w znaku w dniu twoich urodzin można odczytać informacje o charakterze, osobowości, a także prognozy na przyszłość?"

W publikacji "Astrologia księżycowa" poznasz genialnie proste instrukcje do odczytywania i tworzenia horoskopu osobistego! Odkryj więc nowoczesną astrologię księżycową, która pomoże ci lepiej poznać siebie, zrozumieć swoje przeznaczenie oraz poprawić swoje kontakty z otoczeniem.

Dowiesz się m.in.:
  • jak położenie Księżyca w znaku wpływa na temperament i potrzeby emocjonalne
  • jak dokonywać pozytywnych wyborów dopasowanych do osobowości zodiakalnej
  • jak zwiększyć kreatywność i potencjał twórczy
  • jak nie popełniać błędów przy tworzeniu horoskopu dla siebie i innych
  • jak nie dać się zdominować ciemnej stronie Księżyca i unikać zgubnych decyzji

i wiele innych.

"NIE ZASTANAWIAJ SIĘ, CZY HOROSKOPY SIĘ SPRAWDZAJĄ-PRZEKONAJ SIĘ SAM!

3 komentarze:

  1. Takie książki są świetne. Czekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moja tematyka, ale wierzę, że może się ona podobać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój przyjaciel, na pewno będzie zainteresowany tą książką, więc polecę jego uwagę tę zapowiedź. 😊

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty