04 sierpnia 2018

Miłość, zdrowie i tarot czyli nowości do recenzji

Lato w pełni a nim wakacje, urlopy, podróże czyli czas wypoczynku. Gdziekolwiek byśmy nie byli  zawsze warto mieć przy sobie coś ciekawego do czytania. Właśnie dotarły do mnie cztery książki, które dostarczą na pewno wiele różnorodnych emocji i praktycznej wiedzy. Jedna z nich to powieść, dwie dotyczą zdrowia a kolejna jest z mojego ulubionego działu - ezoteryki.

Poniżej zamieszczam krótkie notki redakcyjne a wkrótce pojawią się moje recenzje.

Kilka dni temu pisałam o książce pt.: "Pierścionek z cyrkonią". Dziś na mojej półce jest "Wzgórze Młynarza" opowiadające o dalszych losach głównych bohaterów.

Walka o miłość odnalezioną po latach rozłąki zdawała się być zakończona, ale niestety pomiędzy parę wkracza Katarzyna.

Historia Piotra i Małgorzaty rozpoczęła się w roku 1967, gdy obydwoje uczęszczali do liceum. Młodzieńcza miłość nie odnalazła spełnienia, a przypadkowe, ponowne spotkanie nastąpiło dopiero po wielu latach w Paryżu. Przez moment zdawało się, że para „po przejściach” zdoła nadrobić stracony czas, ale teraz nic nie jest już pewne.

Między Piotra i Małgorzatę wkracza Katarzyna. Młoda, piękna studentka Piotra, której z czasem uda się zostać jego asystentką. Zakochana bez pamięci Katarzyna będzie w stanie zrobić wszystko, by zdobyć Piotra. Jej determinacja, zauroczenie i zaborczość przeraża, ponieważ, by „mieć” ukochanego tylko dla siebie jest gotowa go zabić… [moja recenzja]


Książka pt.: "Hashimoto" omawia chorobę, którą diagnozuje się u coraz większej liczby kobiet. Jeżeli czujesz się opuchnięta, ciągle zmęczona i nie możesz schudnąć to sprawdź, czy to nie symptomy Hashimoto. Z publikacji dowiesz się, jakie badania należy wykonać, by prawidłowo zdiagnozować chorobę i jej stadium, dobierzesz kompetentnego lekarza prowadzącego i odpowiednią terapię uwzględniającą twoje indywidualne predyspozycje, dowiesz się, jak suplementować witaminę D, selen i jaką dietę stosować, by zniwelować objawy Hashimoto. [moja recenzja]


"Twoja krew nie kłamie" to pierwsza na rynku książka, która rozwiewa wątpliwości dotyczące kontrowersyjnego diagnozowania ogólnego stanu zdrowia na podstawie badania żywej kropli krwi. Sabine Linek precyzyjnie wyjaśnia, na czym polega to badanie i czego można się z niego rzeczywiście dowiedzieć, a także, jak interpretować jego wyniki. [moja recenzja]

"Księga Tarota" to doskonała książka o kartach tarota, dzięki której dowiesz się, w jaki sposób mogą stać się skutecznym narzędziem do kierowania życiem i zrealizowania najgłębszych pragnień! [moja recenzja]

Dzięki niej dowiesz się, czym są karty tarota i w jaki sposób mogą stać się narzędziem do kierowania życiem i a nie tylko magiczną zabawką. Właściwie użyte ujawnią twoje najgłębsze pragnienia, pomogą ci zmierzyć się z lękami oraz pozwolą rozpoznać emocjonalne i psychologiczne przeszkody na drodze do szczęścia.



2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Jeżeli jakiś komentarz jest niewidoczny, to proszę o chwilę cierpliwości. System bloggera wrzuca niektóre z nich do akceptacji, chociaż tego nie wymagam.

Wpisy o charakterze spamu oraz reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty