23 września 2023

"OOBE. Tajemnica punktu scalającego" - zapowiedź recenzencka

 


Już za kilkanaście dni ukaże się
nowa książka Roberta Noble
"OOBE. Tajemnica punktu scalającego"!

Robert Noble, autor bestsellerowej powieści "Nagual Julian", kontynuuje podróż duchową w najnowszej książce, która ujawnia tajemnice punktu scalającego.

W książce opisuje, jak dzięki pomocy Naguala Juliana i innych Czarowników nauczył się przesuwać swój punkt scalający, aby doświadczać życia bardziej intensywnie, w pełni rozumieć jego istotę i odkrywać tajemnice wszechświata. Opowiada też o tym, jak trudne jest zapamiętanie tych doświadczeń i jak można je odzyskać.

Noble, jako Czarownik z grupy Naguala Juliana, przekonuje, że każdy może zawalczyć o swoje życie i zdobyć moc poprzez oszczędzanie energii. Twierdzi, że dyscyplina i działania zgodnie z Sercem mogą sprawić, że nasze życie stanie się pełne magii.

OOBE. Tajemnica punktu scalającego to fascynująca i inspirująca książka dla wszystkich, którzy interesują się ezoteryką, rozwojem duchowym i świadomością. To również ważna lektura dla tych, którzy chcą żyć pełniej i lepiej zrozumieć siebie i świat wokół siebie. 


6 komentarzy:

  1. Na pewno jest to ciekawa propozycja dla osób zainteresowanych tematem.

    OdpowiedzUsuń
  2. No, dla mnie raczej niestety nie tym razem, pozdrawiam, Jarek - Jardian :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Do mnie też dotrze niebawem ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tym razem nie jestem zainteresowana tą tematyką.

    OdpowiedzUsuń
  5. NIe jest to tematyka, która mnie interesuje

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie nie moja tematyka.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty