18 sierpnia 2023

"Incognito" - nowość Pauliny Świst - na mojej półce

23 sierpnia 2023 r.
nowa seria napisana przez
Paulinę Świst!
"INCOGNITO"


Mówią, żeby przyjaciół trzymać blisko, 
a wrogów jeszcze bliżej. 
Tylko jak ich odróżnić?

Paulina Świst wraca do korzeni! Cięty język, śląskie klimaty i - rzecz jasna - morderstwo. Autorka, która specjalizuje się w prawie karnym i opisuje w swoich książkach świat, który zna od podszewki, z przytupem otwiera nową serię kryminalną! Będzie tajemniczo, elektryzująco i niebezpiecznie. „Incognito” w księgarniach już od 23 sierpnia!


Artur Cienowski i Anka Sawicka znają się od lat. Choć prokurator regionalny i dziennikarka śledcza nieczęsto stoją po tej samej stronie barykady, ta dwójka zawsze może na siebie liczyć. Wkrótce, bardziej niż kiedykolwiek, będą mogli się o tym przekonać.

Po piętnastu latach Artur, Anka, Szczepan i Sonia wracają na miejsce zbrodni łudząco podobnej do sprawy, od której zaczęli swoje kariery. Wtedy schemat był prosty: trzy trupy, każdy co 48 godzin. 

Jakby tego było mało, pierwszą ofiarą jest wczorajsza „randka” Anki. Nie ma mowy o przypadku. Morderca doskonale zna sekrety tych, którzy go ścigają. I zawsze jest o krok przed nimi. Musiał obserwować ich od dawna. A może cały czas był tuż obok? Jak to możliwe, że żadne z nich nie zauważyło ani oplatającej ich pajęczyny, ani tkającego ją pająka?


NOWA SERIA. NOWY POCZĄTEK. NOWA PAULINA ŚWIST!


3 komentarze:

  1. Udanej lektury. Na pewno taka bowiem będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka lat temu czytałam debiut Pauliny Świst, jednak jej książka mi nie przypadła do gustu. Dlatego też nie mam w planach przeczytania żadnej innej książki tej autorki.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty