25 sierpnia 2023

1430. - "Miłość, kłamstwa i sekrety"


"Miłość, kłamstwa i sekrety"
Krystyna Mirek

Wydanie: I
Data premiery:  9.11.2022r.
Ilość stron: 320
Okładka: miękka ze skrzydełkami
Wymiary: 135 x 205 mm
ISBN 978-83-67406-34-5
Wydawnictwo: LUNA
Moja ocena: 6/6

"nie wierz wszystkiemu, co widzisz w Internecie"

Jakiś czas temu przeczytałam książkę "Miłość, kłamstwa i sekrety", którą przeczytałam, dzięki księgarni Bonito, a jej recenzja ukazała się w pełnym wymiarze na portalu Dobre Chwile. Zapraszam Was do poznania jej treści TUTAJ, a poniżej w skromnym zarysie przybliżam najważniejsze aspekty  fabuły:

Vincent Żmirski jest sławnym youtuberem kulinarnym, a do tego przystojnym, pełnym uroku osobistego mężczyzną, więc nic dziwnego, że przyciąga uwagę płci pięknej. Wiele kobiet chciałoby spotkać się z nim na żywo, ale on skutecznie ukrywa swoją tożsamość i miejsce zamieszkania. Jedną z jego wiernych, wręcz fanatycznych fanek jest Wiktoria, narzeczona Franka. Z kolei on zna go doskonale, gdyż łączą ich więzy krwi i pewnego dnia postanawia wyjawić ten sekret swojej dziewczynie. Wywołuje tym burzę, nie spodziewając się, że Wiktoria ogarnięta obsesją, zrobi wszystko, by poznać słynnego Vincenta. W tym celu wynajmuje panią detektyw, która  podążą jego tropem.

Pani Krystyna Mirek napisała lekką i zabawną komedię romantyczną pokazując, że nie wszystko jest takie, jak nam się pokazuje, zwłaszcza w mediach społecznościowych, które zajmują dziś ludziom mnóstwo czasu. Przedstawiła to od razu na początku rysując nam wizerunek Vincenta, tak jak to widzą jego odbiorcy, w tym Wiktoria, która ze swoją przyjaciółką Michaliną ogląda program regularnie. Można mieć wrażenie, że słynny kucharz jest bogaty i dobrze mu się wiedzie. Tak też myśli Franek, zazdroszcząc bratu popularności. My, jako czytelnicy poznajemy prawdę, gdy autorka zaprasza nas do domu, w którym mieszka Vincent ze swoim psem Kłopotem. W ten sposób jesteśmy obserwatorami tego, jak to wszystko się potoczy. 

Świetnie bawiłam się przy tej opowieści przyglądając się poplątanym sytuacjom i odkrywając sekrety bohaterów. Pani Mirek napisała bardzo spójną, kilkuwątkową opowieść o skutkach pewnych niedomówień i  nieporozumień. Na okładce można przeczytać, że to komedia pełna zwrotów akcji opowiadająca o miłości, którą nie tak prosto znaleźć, ale na pewno znajdziecie w niej tytułowe kłamstwa, sekrety, w efekcie których ta  miłość także się zamanifestuje niespodziewanie. Polecam!

Książkę przeczytałam, dzięki współpracy barterowej z księgarnią Bonito

i Dobre Chwile




6 komentarzy:

  1. Czytałam kilka fajnych książek tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna książka, która bardzo mocno mnie wciągnęła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekaw tej książki, muszę " zamówić" sobie jako prezent na urodziny 😉

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie przeczytałabym tą książkę :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrego słyszałam o twórczości pani Mirek, jednak jak na razie nie po drodze mi z jej powieściami.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty