11 kwietnia 2017

Kolejne propozycje

Z Wydawnictwa Psychoskok otrzymałam dziś dwie propozycje do recenzji: "Druga Strona Anioła" i "Przemień siebie i własne wnętrze za pomocą medytacji." Obie pozycje zostały mi przysłane w formacie PDF dlatego będzie to dla mnie nowe doświadczenie. Oczywiście nie raz czytałam książki w tej formie i przyznam, że jest to wygodna możliwość. Poniżej krótkie notki redakcyjne na temat książek a obok linki do  moich recenzji.

"Druga Strona Anioła" Akcja książki pozwoli nam przekonać się, że nawet anioł ma swoje „drugie ja”. Autorka połączyła w fascynującą całość świat śmiertelników i anielskich istot, dzięki czemu przyjdzie nam przeżyć wiele niezapomnianych chwil. Główna bohaterka książki to nastoletnia Ann, która tylko pozornie wiedzie spokojne szczęśliwe życie. Nadejdzie jednak dzień, który zmieni wszystko, ponieważ odwiedzi ją sam anioł – Kupidyn. Ten niezwykły przybysz wprowadzi Ann do Szkoły Aniołów, dzięki czemu będzie jej dane poznać niebywałe historie każdego z jej członków.

Czy to przypadek, że właśnie Ann odwiedził Kupidyn? Czy jest możliwym, że relacja, która połączyła tych dwoje przemieni się w coś więcej niż przyjaźń? Na te i wiele innych pytań odpowiedź znajdziemy w książce. Bardzo możliwe, że zrozumiemy również, że anioły nie zawsze bywają niewinne…

"Przemień siebie i własne wnętrze za pomocą medytacji."  odpowiada na wiele pytań dotyczących nas samych, m.in.: W jaki sposób odnaleźć prawdę dotyczącą prawdziwej natury własnej egzystencji? Jak zauważyć to, czego nie można dostrzec gołym okiem? W jaki sposób rozpoznać otaczającą nas iluzję? Ta książka jest wspaniałą pozycją dla osób szukających dogłębnej wiedzy dotyczącej korzyści, jakie medytacja oferuje i dla tych, których zwyczajnie interesuje medytacja. Ta książka została napisana dla osób zaglądających na co dzień do własnego wnętrza w celu odnalezienia swojej prawdziwej natury. Otwórz ją, a ogarnie Cię wewnętrzny spokój. [moja recenzja]

2 komentarze:

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty