Nowości, nowości na czerwiec

Kilka dni temu prezentowałam kilka książek, które będą czytane w czerwcu. W tym tygodniu dotarły do mnie kolejne powieści, które ustawione zostały na mojej półce i teraz będą oczekiwać na swoją kolejkę. Są to nowości, które niedawno miały swoją premierę. Trzy z nich zostały wydane przez wydawnictwo AMARE, jedna - wydawnictwo JAGUAR i jedna z EDITIO RED oraz jedna bezpośrednio od autora


A są to: 

Trzecia część "trylogii Universe" autorstwa Jedersafe
  • "Obłęd" A.November
  • "Chaos" K.E.December
  • "Kiss Cam" Emilii Jachimczyk
  • "Piekielna umowa" Anny Wolf
  • "Rok 2022" od Wojciecha Kulawskiego
Jak widać są to powieści od pisarzy, którzy  są gwarancją emocji i na pewno nie pozwalają swoim czytelnikom na nudę. 

A to z pewnością nie koniec i wkrótce pojawią się nowe tytuły.

Komentarze

Prześlij komentarz

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.