08 lipca 2019

Czerwcowe nowości już u mnie!

Dziś dotarły do mnie trzy nowości czerwcowe zapowiadane przez wydawnictwo Psychoskok w maju . Wśród nich jest propozycja dla dzieci, miłośników psów i wspomnień. Poniżej zamieszczam krótkie notki redakcyjne a obok nich są linki do moich recenzji:


"Piła Mojego Dzieciństwa i Młodości" to historyczno-wspomnieniowa podróż w przeszłość. Autor opisuje całą swoją karierę zawodową. Rysuje się on w tej kronice jako człowiek wszechstronny, ale i prawy, jako Polak i Niemiec, balansujący na krawędzi i dążący do pojednania narodów. Opisuje wiele ciekawych, czasem zabawnych, a innym razem niezwykle smutnych wspomnień. Nie rezygnuje też z krytyki i otwarcie mówi o tym, co go boli i z czym się nie zgadza, a czego po prostu nie jest w stanie zaakceptować i pojąć. 

"Baśń o Dębowym Sercu" uczy szacunku do przyrody i pokazuje, że na odwagę w życiu zdobyć się może każdy z nas – wystarczy wydobyć ją z głębi serca...

Małą wioskę od pewnego czasu z nieznanych przyczyn prześladuje susza i nieurodzaj. Jedynym nienaruszonym elementem dawnego krajobrazu jest dorodny dąb, który stał się postrachem dla mieszkańców wsi, ponieważ – mimo swojego piękna – zdaje się władać złą mocą.

Mieszkańcy z powodu kończącej się żywności muszą opuścić wioskę. Jednak zanim to nastąpi poszukiwany jest śmiałek, który zdobędzie się na odwagę i porozmawia ze starym dębem. Jedynym odważnym okazuje się Antek. [moja recenzja]

"Shih tzu anioł nie pies" to poradnik, przedstawiający najpotrzebniejsze informacje dla osób, które chcą zostać posiadaczami psa rasy shih tzu. W książce znajdują się także zdjęcia, które znakomicie dopełniają całośc. Oprócz tego zostały zamieszczone cenne wywiady: z sędzią kynologicznym oraz właścicielem hodowli psów rasy shih tzu, a także właścicielką salonu piękności dla psów. [moja recenzja]


5 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tych książkach. Pierwszy raz o nich czytam u Ciebie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Te trzy tytuły zwróciły moją uwagę, gdy wydawnictwo Psychoskok przedstawiło w maju nowości na czerwiec, więc postanowiłam je poznać bliżej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To masz co czytać. I super. Życzę wciągających lektur.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty