31 grudnia 2019

Mój czytelniczy 2019 rok - wspomnienie


Rok 2019 był dla mnie czasem wyjątkowym, pełnym zmian, niespodzianek i realizowania marzeń. Pod względem czytelniczym wypełniony różnorodnymi emocjami i historiami zamieszczonymi w książkach, które przeczytałam w ciągu 365 dni. W sumie zagościło na moich półkach ponad 100 książek! Poznałam mnóstwo niesamowitych historii, nietuzinkowych postaci i poszerzyłam swoją wiedzę dotyczącą różnych dziedzin naszego życia. Poniżej niektóre z nich:


Nie wszystkie książki przypadły mi do gustu ale każda wniosła ze sobą własną energię i potencjał. Wśród nich znalazły się zarówno powieści jak i poradniki oraz literatura motywacyjna. Miałam też możliwość objęcia patronatem kilka ciekawych tytułów.

Patronatem objęłam książkę pt.: "Moja dzika Syberia", która zabrała mnie w niezwykłą podróż.


W tym roku pod moim patronatem ukazała się też "Lucyfera", która dała mi mnóstwo okazji do przemyśleń i mocnych wrażeń.


Kolejne patronaty 2019 to: kryminał  "Za moje krzywdy"  trzymający w napięciu do końca a "Czas dorosłości" przeniósł mnie do minionych lat PRL-u. Z kolei "Przetrwać próbę czasu" dostarczyła  wiele emocji, natomiast opowieść "Gdyby ocean milczał" pozostawiła w mojej pamięci trwały ślad a "Sztuka umierania" pokazała prawdziwe oblicze kulturystyki.


Najmniej podobała mi się "Błękitne wstążki dróg""Czwarta prawda""Niewidzialne Życie""Dziękuję i zapraszam ponowie", "Uwięzieni w przeszłości""Wszyscy jesteśmy zbłąkanymi owcami" i "Ten pierwszy raz w Ornecie".


Moje serce skradła niezwykle wciągająca i romantyczna historia zawarta w książce "Kryształowe Serca""Pod innym niebem" z elementami orientalnymi, "Muszki owocówki" ze swoją psychologiczną analizą postaci, "Czwarty pokój" z metafizycznymi elementami, emocjonująca "Lucyfera", wzruszająca "Za głosem Kristen" i piękna książka "Gdyby ocean milczał". Nie ustawiam ich w żadnym rankingu, gdyż każda z nich jest inna i na swój sposób mnie urzekła.


Nie sposób pomknąć  moich dwóch wygranych książek. Pierwsza z nich to "Królowa Saby", którą wygrałam w konkursie zorganizowanym przez portal Sztukater. Drugą wygraną była "Gdy powrócił spokój" zdobyta w konkursie Subiektywnie o książkach.


Muszę też zaznaczyć, że we wrześniu powstała moje 500 recenzja! Była nią książka "Umysł doskonały", z którego pochodzi poniższy cytat:


Uważam, że 2019 rok był dla mnie bardzo szczęśliwym czasem, mimo niektórych smutnych wydarzeń, ale na pewno więcej było w nim powodów do radości. Dziękuję wszystkim, którzy odwiedzili mój blog, zostawili w nim swój ślad i zapraszam w nowym roku.

Życzę sobie, moim czytelnikom, i blogerom wspaniałego roku  2020 zarówno poprzez książkowe podróże po różnych światach stworzonych w umysłach autorów jak bogactwa cudownych przeżyć w każdym momencie życia. 




9 komentarzy:

  1. Życzę Ci samych cudownych książek w 2020 roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i także życzę jak najlepszych lektur i wspaniałego 2020 roku!

      Usuń
  2. Super, że ten rok był dla Ciebie tak udany. Oby ten nadchodzący był jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały rok za Tobą kochana. Życzę, aby ten kolejny był jeszcze lepszy od poprzedniego. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i także życzę Tobie wspaniałego, pełnego cudownych wydarzeń roku!

      Usuń
  4. Witam, napisala Pani ze Lucyfera dostarczyla Pani mocnych wrazen:) Panie
    uwielbiaja nocne wrazenia :) studiowalem kiedys proces czarownic ,mocne wrazenia zdarzyly sie i dziekuje
    bardzo:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty