20 lutego 2018

"Deus Est Machina" - już u mnie!

Kilka dni temu zapowiadałam książkę pod intrygującym tytułem: "Deus Est Machine czyli Bóg jest na prąd."

[moja recenzja]

Poniżej przedstawiam notkę autorską pochodzącą z tyłu obwoluty:

"...to, czego uczył Jezus w skrócie można nazwać 'zamieniam 10 okrutnych przykazań starego przymierza na nowe przymierze: traktuj drugiego człowieka tak, jak chcesz żeby on traktował ciebie'. I to wszystko. Po sprawdzeniu okazało się, że urzeczywistnienie tego to droga wyjścia ze świata w jakim dziś żyjemy. Tylko .... co z tego, że Jezus to już 2000 lat temu powiedział, jeśli nikt tego nie zrozumiał, a nawet  jego ukochany Paweł zniszczył to, nad czym on pracował."

Oraz kilka słów od autora o książce:

"Książka, którą trzymasz w ręku, to nowa wersja starej jak świat wiedzy, którą ludzkość posiada już od wieków jeśli nie mileniów. Nowa, nie w znaczeniu, że lepsza – tylko dopasowana do naszej generacji i przefiltrowana przez psyche z 2016 roku w taki sposób, aby dziś była skuteczna." 


"Nie jestem żadnym guru ani nie chcę nim być. Nie jestem także jedynym posiadaczem tej wiedzy i nie jest ona mojego autorstwa. Nie chcę również nawet dotykać kwestii czy to, co piszę to prawdziwa wersja tej wiedzy czy nie, bo nauczyłem się, że każdy ma swoja prawdę. Wierzę w coś – więc jest dla mnie prawdą. Uważam, że „co skuteczne to prawdziwe” i ta wersja jest dla mnie prawdziwa, bo okazała się skuteczna. Ideą przewodnią tej książki jest ukazanie czytelnikowi, że to nie bogowie tworzą wiarę – tylko wiara bogów. Człowiek ma w sobie potężny potencjał twórczy, który działa tak daleko, jak wierzy jego posiadacz. Każde bóstwo w historii ludzkości było wytworem ludzkiej wiary i istnieje tylko dzięki sile ducha jego twórców. Wiem, że brzmi to rewolucyjnie, ale piszę to z góry, na wstępie aby od razu ukazać, co będzie szczegółowo opisywane dalej. Celem moim bowiem nie jest niszczenie bóstw wszelakich, a jedynie oddanie mocy twórczej tych bóstw ich twórcy, czyli człowiekowi."

Myślę, że to może być interesująca lektura :)


1 komentarz:

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty