10 września 2014

Jesienny stosik


Nowa partia ksiązek tym razem na jesienne dni i wieczory. Wśród nich można zauważyć róznorodność tematów. Jest kilka propozycji z Wydawnictwa Vital czyli z zakresu zdrowia, ale też z dziedziny duchowości i magii. Wszystkie zapowiadają się ciekawie zarówno wizualnie jak i pod kątem zawartości. 

"Magia z supermarketu", 
"Choroba pierwszym krokiem do pełni zdrowia", "Akupunktura", 
"Czarna karma dla zwierząt" - ta książka szczególnie mnie interesuje, gdyż mam psa i chcę karmić go prawidłowo i zdrowo.
"Chińskie ćwiczenia uzdrawiajace",
"8 prostych kroków do szczęscia według Buddy"
"AstroCalendarium 2015" - kolejny kalendarz opracowany przez dr Krystynę Konaszewską - Rymarkiewicz
"Hatha Joga" - pięknie wydana publikacja z kolorowymi zdjeciami pozycji jogi
"Odmładzajace Zioła" - opis ziół służących zdrowiu

Jak widać - na pewno nie będę się nudziła podczas zbliżajacej się jesieni. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty