04 września 2017

Nowości z Psychoskoku do recenzji


Dotarły do mnie nowości z Wydawnictwa Psychoskok, które swoją premierę miały w sierpniu. Z premier zaintrygowały mnie cztery: "Teologia Przyszłości", "Ścieżka Gniewomira", "Miłość ponad wszystko i "Klątwa Nawii.  Poniżej zamieszczam krótkie nitki redakcyjne. Dłuższe opisy tutaj a wkrótce będą pojawiać się linki do moich recenzji. 

„Ścieżka Gniewomira” to powieść o dorastaniu. Główny bohater – Oli Egilsson – z perspektywy lat opowiada o spędzonej w Norwegii młodości, dojrzewaniu i wierze. Początkowo był poganinem, modlącym się do wszechwiedzącego Odyna i gromowładnego Thora. Na tytułową ścieżkę wstąpił, aby zyskać nieśmiertelną sławę. [moja recenzja]

Książka "Miłość ponad wszystko" przedstawia zrozumienie istoty przebudzenia, zmian jakie zachodzą w nas samych. Pokazuje nieodpartą chęć poznania Świata Duchowego. To poszukiwanie prawdy i sensu życia jest możliwe tylko w czasie własnych przeżyć. Dlatego, aby to odnaleźć oraz, aby zrozumieć i poczuć Miłość Prawdziwą, autorka poddaje się hipnozom i transom. Podróżuje w przestrzeniach duchowych, spotyka świetliste Istoty, rozmawia z nimi, słucha ich rad i przekazów. [moja recenzja]

"Klątwa Nawii" to kolejna propozycja. Nawia - mityczna kraina umarłych według słowiańskich legend. Dusze tam przebywające nazywane były nawkami. I właśnie jedną z takich nawek jest Damroka – kobieta zmarła w wyniku rozszarpania przez wilki w I w n. e. Jej dusza błąka się w poszukiwaniu ciała, dzięki któremu znowu przybierze materialną postać i będzie mogła się odrodzić. Wybór pada na czteroletnią Paulinę – córkę Oriany. Kiedy podczas wycieczki dziewczynka odłącza się od matki i znika, rozpoczynają się poszukiwania i walka z czasem – nie można pozwolić, by Damroka zdążyła opanować ciało dziecka. W końcu udaje się ją znaleźć, lecz, jak się okazuje, to nie koniec przygód… [moja recenzja]

Treść książki "Teologia w przyszłości" obraca się wokół pytania o sens ludzkiego istnienia w doczesności. Autor poszukuje odpowiedzi na to pytanie w kontekście: religii, kultur, systemów politycznych… Owocem tych poszukiwań jest ustalenie, że człowiek został powołany przez Boga, aby tworzył… na podobieństwo Boże. Tworzenie stanowi sens ludzkiej egzystencji w doczesności.[moja recenzja]

3 komentarze:

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty