31 stycznia 2020

Wydawnictwo Kobiece proponuje


12 lutego będzie miała premierę niezwykła książka - "Do szczęścia przez łzy", która wkrótce zagości na mojej półce. Napisana została przez światowej sławy mówczynię, aktywistkę społeczną, autorkę bestsellerów, a obecnie kandydatkę na prezydenta USA w 2020 roku - Marianne Williamson.

Marianne Williamson to jeden z najważniejszych duchowych głosów naszych czasów. W książce “Do szczęścia przez łzy”  przekonuje, że pragnienie unikania bólu w rzeczywistości odłącza nas od najgłębszych emocji, przez co uniemożliwia duchową pracę uzdrawiania. Odmawiając uznania naszego cierpienia, w rzeczywistości przedłużamy je, trwając w bezruchu. Cały przemysł czerpie korzyści z tego bezruchu, a my bogacąc się jako społeczeństwo, stajemy się biedniejsi duchowo. Uzdrowienie możemy osiągnąć tylko wtedy, gdy staniemy wobec bólu, stawimy mu czoła i wyciągniemy lekcję z tego, co on przynosi. 

Lektura ta, to doskonała droga do uważności, spokoju i zrozumienia tego, co nas spotyka. Dzięki tej i kilkunastu innym książkom, które stały się światowymi bestsellerami, autorka pomogła tysiącom ludzi uporać się z bólem i cierpieniem, odnaleźć siebie i swój wewnętrzny spokój. [moja recenzja]


4 komentarze:

  1. To bardzo ciekawa publikacja. Będę miała ją na uwadze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze zastanowię się nad lekturę tej publikacji. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam bez specjalnego zastanawiania się, bo temat wydaje się ciekawy :)

      Usuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty