13 stycznia 2020

Książki od Virgo na mojej półce

Dotarły dziś do mnie zapowiadane kilka dni temu książki od Wydawnictwa Virgo, z którym mam nadzieję, będę mogła współpracować dłużej. Dwie propozycje dotyczą naszej świadomości i zdrowia. Obie są napisane przez Davida R. Hawkins'a - słynnego wykładowcę i eksperta w dziedzinie procesów umysłowych. To autor licznych artykułów naukowych i nagrań. Jego wybitne dokonania jako terapeuty i nauczyciela zostały odnotowane w biograficznej publikacji "Who's Who in America". 


W  książce "Przekraczanie świadomości" wyłonione zostały jasne zasady wspierające duchową ewolucję. W miarę przekraczania naszych barier  stajemy się bardziej świadomi, lepiej rozumiemy siebie, odrzucamy blokujące nas schematy i w pełni możemy realizować nasz potencjał. [moja recenzja]


Książka "Przywracanie zdrowia" to kolejna z książek Hawkinsa, powstałych w oparciu o odkrycia badań nad świadomością. Dzięki niej odkryjemy, dlaczego ciało może nie reagować na tradycyjne metody leczenia. Autor wyszczególnia tu specyficzne instrukcje i rady, dzięki którym można całkowicie wyleczyć się nawet z ciężkich, przewlekłych chorób. Uważa, że zastosowanie duchowych praktyk jest kluczowe w procesie uzdrawiania. Przedstawia dowiedzione klinicznie metody przywracania zdrowia, dzięki którym sam wyleczył się z wielu poważnych dolegliwości oraz pomógł tysiącom swoich pacjentów. [moja recenzja]



5 komentarzy:

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty