22 czerwca 2020

"Red, White & Royal Blue" na mojej półce


16 czerwca 2020 roku, a więc kilka dni temu miała miejsce polska premiera światowego bestselleru pt.: "Red, White & Royal Blue" autorstwa Casey McQuiston. Powieść ukazała się dzięki wydawnictwu Prószyński i S-ka i dziś dotarła do mnie :)

Książka była wydarzeniem roku w USA, gdzie pokochały ją miliony młodych czytelników i czytelniczek. Niezwykle wciągająca, zabawna i czuła, udowadnia, że prawdziwa miłość nie zawsze jest dyplomatyczna.


Nagrody i wyróżnienia: 
  • Bestseller "New York Timesa". 
  • Najlepsza książka roku według "Vogue", NPR, "Vanity Fair", "Entertainment Weekly" i wielu innych mediów. 
  • Laureatka nagrody czytelników Goodreads Choice Awards 2019 w kategorii debiut roku oraz romans roku.

Podczas wesela na brytyjskim dworze królewskim wybucha kłótnia. W jej wyniku książę Henry i Alex - syn prezydentki USA - lądują w torcie weselnym, co wywołuje kryzys dyplomatyczny między państwami. Żeby go zażegnać, PR-owcy wymyślają ustawkę: Henry i Alex mają spędzić razem jeden dzień, pokazując się mediom jako najlepsi przyjaciele. Nikt się nie spodziewa, że fałszywa, instagramowa przyjaźń przerodzi się w uczucie, które młodzi mężczyźni będą zmuszeni ukrywać przed całym światem. Jak długo dadzą radę udawać?



5 komentarzy:

  1. Chętnie poznam Twoją opinię o tej książce. Życzę miłej lektury. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję, gdyż książka zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też czekam i zapraszam https://izabelaszymura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama chętnie bym ją przeczytała, choć pierwszej młodości nie jestem ;-)a póki co czekam z niecierpliwością na recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi bardzo się podobała ta książka! Przeczytałam ją praktycznie na raz i porusza ważne tematy, a do tego ujęte w lekki i zabawny sposób. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty