20 kwietnia 2020

Na mojej półce: "Miłość do rzeczy niedoskonałych"


Dzięki Klubowi Recenzenta nakanapie.pl oraz wydawnictwu Bellona do mojej biblioteczki trafiła dziś książka "Miłość do rzeczy niedoskonałych". Znany na świecie nauczyciel medytacji zen zebrał w niej swoje przemyślenia na temat nauki postrzegania świata i samego siebie z większym współczuciem. Tutaj moja recenzja a poniżej - jedno z przesłań:

Naucz się wyrażać, co czujesz,
i nie zamartwiaj się tym.
To umiejętność życiowa równie ważna jak
nauka czytania. Bez niej
narasta niezadowolenie, wybuchają sprzeczki,
a relacje mogą eksploatować niczym wulkan.



4 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tych przemyśleń. Czekam zatem na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również wypatruję recenzji. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyrażać już umiem ale gorzej z nieprzejmowaniem się...zwłaszcza jak rodzina ma odmienne zdanie, brak zrozumienia, wykluczenie bo starsi ludzie widzą tylko jedną stronę medalu zazwyczaj prawicową... ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty