27 marca 2019

"Moja dzika Syberia" po premierze


Kilka tygodni temu miałam możliwość przeczytania książkę pt.: „Moja dzika Syberia” w wersji PDF. Teraz mogę poznać ją w wersji papierowej, która właśnie do mnie dotarła. Jej premiera miała miejsce 1 marca 2019 roku. Moja przedpremierowa recenzja.


Wygląd tej niewielkiej książeczki robi miłe wrażenie. Okładka w spokojnych barwach zachęca do zajrzenia do wnętrza. Ozdabiają ją zdjęcia z Syberii, o której w ciekawy sposób opowiada autorka Karolina Kozioł. Całość została wydrukowana na dobrej jakości papierze i wyraźną czcionką. Zdjęcia, które uzupełniają treść są czarno-białe ale wyraźne i przyzwoitej jakości.

Zachęcam do przeczytania mojej przedpremierowej recenzji, w której przedstawiam więcej walorów tej interesującej opowieści.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli któryś z komentarzy nie jest widoczny, proszę o cierpliwość. System blogowy czasami wymaga akceptacji komentarzy, mimo że nie jest to konieczne.

Każda recenzja to moje subiektywne odczucia! Wasze mogą być zupełnie inne i zawsze jestem ciekawa Waszych opinii.

Bardzo dziękuję za każdą wizytę i komentarz. Komentarze bardzo mnie cieszą.

Wpisy o charakterze spamu oraz z reklamami firm lub produktów będą usuwane.

Popularne posty